You should add what you need. Պետք է ավելացնել այն, ինչի կարիքն ունես:                                                        

                                       Օր. տրված է՝ I am tired.                                                      Պատասխանի տեղը գրում ենք՝ I am tired and I need a rest.

 

I am thirsty.

I am thirsty and I need some water.

I am hot.

I am hot and I need to swim in the pool.

Երբ ինչ-որ մեկը փռշտում է, ասում են. «Առողջություն: God bless you!», իսկ դրա պատասխանը՝ «Շնորհակալություն: Thank you»: Երբ ինչ-որ մեկը անզգուշորեն տրորել է ձեր ոտքը, ասում է. «Ներողություն: I am sorry կամ պարզապես՝ Sorry», իսկ դրա պատասխանը՝ «Ոչինչ – Never mind»: Երբ ինչ-որ մեկը շնորհակալություն է հայտնում ձեզ, կան տարբեր տիպի պատասխաններ՝ «You are welcome , եթե մի բաժակ ջուր, մատիտ կամ էլ գրիչ ես տվել, — Not at all. Don’t mention it. It’s a pleasure to help you, եթե օգնել ես նրան ավելի կարևոր բանում»:Արագ կողմնորոշվեք, թե ինչ եք ասելու և ինչ պատասխան եք ստանալու այս իրավիճակներում.
I am sorry for knocking off your cell phone.
Never mind.
Thank you for helping me to open my blog.
Don’t mention it.
Your friend sneezed.

God bless you!

Thank you for lending me your pen.
Not at all.
III. Speak about your favorite animal . These questions will help you.
Which is your favorite animal?
My favorite animal is my dog.
What colour is it.
It is black and white.
Why do you like it.
It is very clever.

What does it eat 

It eats meat.

Where does it live.

It lives in at home.

Can we see this animal in the Zoo.

No we can’t.