«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզի 4.2 դասարանի սովորող 

1-ին ուսումնական շրջան 

1Պետական չափորոշչի վրա հիմնված սովորողի լեզվական կարողությունները՝ ըստ առարկայական ծրագրի թեմաների։ 

Սովորողը ինքնուրույն կամ ուսուցչի, ծնողի օգնությամբ լրացնում է իր լեզվական կարողությունները՝ «Բնութագրող գնահատական» վանդակում նշելով՝ 

Կարողանում եմ 

Մասամբ եմ կարողանում 

Չեմ կարողանում 

Սովորողի լեզվական կարողությունները  Բնութագրող գնահատական 
Կարողանում է ներկայանալ, ներկայացնել իր շրջապատի մարդկանց՝ իր և նրանց մասին հաղորդելով պարզ տեղեկություններ։   Մասաբ եմ կարողանում
Կարողանում է հաղորդակցվել գրավոր և բանավոր՝ գործածելով պարզագույն կառույցներ։  Կարողանում եմ 
Հասկանում է ընտանիք թեմայով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։  Կարողանում եմ 
Ներկայացնում է իր ընտանիքի անդամներին պարզ նախադասություններով։  Մասաբ եմ կարողանում
Ընտանիք և ընտանեկան առօրյա թեմայով տալիս է  պարզ հարցեր և պատասխանում իրեն ուղղված հարցերին։  Կարողանում եմ 
Լսում և հասկանում տունը և սենյակը նկարագրող, տնային գործերը թվարկող պարզ խոսքը։  Կարողանում եմ 
Ընթերցում և հասկանում կարճ, պարզ տեքստեր տան, սենյակի նկարագրության վերաբերյալ  Կարողանում եմ 
Գրավոր և բանավոր նկարագրում իր տունը, սենյակը, պատմում իր տնային գործերի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։  Մասաբ եմ կարողանում
Պատասխանում է տան, սենյակի, իրերի, տնային գործերի մասին պարզ հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղում զրուցակցին՝ գործածելով պարզ բառեր ու նախադասություններ։  Մասաբ եմ կարողանում
Հասկանում դպրոցի, դպրոցական առօրյայի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։  Կարողանում եմ 
Կարդում և հասկանում է պարզ տեքստեր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի մասին։  Կարողանում եմ 
Տալիս է պարզ հարցեր դպրոցական առօրյայի, դասացուցակի մասին և արձագանքում նմանատիպ հարցերի։  Կարողանում եմ 
Կազմում է ոչ շատ երկար գրավոր տեքստ իր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի և դասացուցակի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։   Մասաբ եմ կարողանում 

2․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին 

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝ 

Մասնակցել եմ/ 

Թերի եմ մասնակցել 

Չեմ մասնակցել 

Եթե է մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը 

Մասնակցություն հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին  Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը 
Ուսումնական ամառ․արձակուրդային նախագծեր, այլ աշխատանքներ 

Անգլերենի ամառային առաջադրանքներ 

 

Մխիթար Սեբաստացու օրեր.Թարգմանական նախագծեր. My Info Planet/պարտադիր չէ 

Zebras/Զեբրեր 

 

·        Հաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

         At the libraray-giving personal information
               Interview with famous people 

Interview with Ronaldo 

 

  Նախագիծ.«Ամանորը իմ ընտանիքում»  New year in my family 

 

Երաժշտական համագործակցային նախագիծ. «Ներկայացնում ենք Ամանորյա և Սուրբ ծննդյան երգերի շարք»  Ամանորյա Երաժտությո 

 

Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից   

3․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին 

Սովորողը՝ 

Մասնակցել եմ/Իրականացրած ճամփորդության վերաբերյալ սովորողի բլոգի հղումը 

Չեմ մասնակցել 

4․Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին 

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝ 

Մասնակցել եմ 

Չեմ մասնակցել 

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը 

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին  Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը 
Անգլերենի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ  Սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ 
Անգլերենի հոկտեմբերյան ֆլեշմոբ   հոկտեմբերյան ֆլեշմոբ 
Անգլերենի նոյեմբերյան ֆլեշմոբ   նոյեմբերյան ֆլեշմոբ 
Անգլերենի դեկտեմբերյան ֆլեշմոբ  դեկտեմբերյան ֆլեշմոբ 

2-րդ ուսումնական շրջան/ուսումնամարզական ձմեռային ճամբար 

Սովորողը՝ 

Ցուցաբերել եմ մասնակցություն 

Չեմ ցուցաբերել մասնակցություն 

Եթե է սովորողը ցուցաբերել է մասնակցություն, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը 

Սովորողի մասնակցությունը ձմեռային ճամբարին  Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը  
  Մասնակցություն անգլերենի ծրագրով որոշված ճամբարային նախագծին(երին)  Սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ  

 

  Մասնակցություն ձմեռային ուսումնական ճամփորդություններին  Հոկտեմբերյան ֆլեշմոբ  

 

   Մասնակցություն հունվարյան ճամբարային ֆլեշմոբին 

Հունավրյան ֆլեշմոբ 

 

Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից   

3-րդ ուսումնական շրջան 

1․Պետական չափորոշիչների վրա հիմնված սովորողի լեզվական կարողությունները՝ ըստ առարկայական ծրագրի թեմաների։ 

Սովորողը կրկին ինքնուրույն կամ ուսուցչի, ծնողի օգնությամբ է լրացնում իր լեզվական կարողությունները՝ «Բնութագրող գնահատական» վանդակում նշելով՝ 

Կարողանում եմ 

Մասամբ եմ կարողանում 

Չեմ կարողանում 

Սովորողի լեզվական կարողությունները  Բնութագրող գնահատական 
Հասկանում է ծանոթության, ընկերների մասին հնչող պարզ խոսքը։  Կարողանում եմ 
Կարդում և հասկանում է պարզ արտահայտություններով ու նախադասություններով կազմված տեքստեր, երկխոսություններ ՝ ընկերության/ընկերասիրության, ծանոթության մասին։  Կարողանում եմ 
Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում է իր դասընկերոջը կամ բակի ընկերոջը։  Մասամբ եմ կարողանում
Կազմում է գրավոր տեքստ, երկխոսություն իր, իր ընկերների մասին՝ օգտագործելով պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։  Կարողանոււմ եմ 
Լսում և հասկանում է օրվա և շաբաթվա օդերևութաբանական տեղեկատվությունը։  Կարողանում եմ 
Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում տարվա և օրվա եղանակը։  Մասամբ եմ կարողանում
Պարզ նախադասություններով գրում է տեքստ իր նախընտրած եղանակի մասին։  Կրողանում եմ 
Շատ կարճ նախադասություններով դասընկերոջ հետ երկխոսւթյուն է վարում տարվա եղանակների մասին։  Կարողանում եմ 
Լսում և հասկանում է գնորդի և վաճառողի երկխոսության (ձայնագրություն, տեսահոլովակ) ընդհանուր բովանդակությունը։  Կարողանւոմ եմ 
Կարդում և հասկանում է «Գնումներ» թեմայով պարզ տեքստեր։  Կարողանւոմ եմ 
Բացատրում է իր նախընտրած հագուստի տեսակը, ձևը, չափսը, գույնը, ինչից է պատրաստված։  Կարողանւոմ եմ 
Երկխոսություններ է վարում պարենային խանութում/շուկայում, հագուստի խանութում գնումներ կատարելիս։  Կարողանում եմ 
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից   

2․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին 

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝ 

Մասնակցել եմ/ 

Թերի եմ մասնակցել 

Չեմ մասնակցել 

Եթե սովորողը մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված թերի կատարված աշխատանքի հղումը 

Սովորողի մասնակցությունը հեղինակային և օրացույցային նախագծերին  Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը 
      Թումանյանական օրեր. Նախագիծ «Հ. Թումանյանի հեքիաթները ներկայացնում ենք անգլերեն» 

Black Kiddy 

 

·        Սուրբ Զատիկը իմ ընտանիքում 

English 

 

     Նախագիծ. «Ընտանեկան-հեքիաթապատում ներկայացումներ» 

The Great Wall of China/Չինական Մեծ պատը 

 

    Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները» 

The lazy bear 

 

 Ուսումնական գարունՀաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

   Describing people
     Introducing a friend
                    shopping for clothes
                   Ordering food in a cafe 

A dialogue between to friends 

Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից   
   

3․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին 

Սովորողը՝ 

Մասնակցել եմ/Սովորողի բլոգի հղումը 

Չեմ մասնակցել 

4․Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին 

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝ 

Մասնակցել եմ 

Չեմ մասնակցել 

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը 

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին  Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը 
Անգլերենի փետրվարյան ֆլեշմոբ  փետերվարյան ֆլեշմոբ  
Անգլերենի մարտյան ֆլեշմոբ  մարտյան ֆլեշմոբ  
Անգլերենի ապրիլյան ֆլեշմոբ  ապրիլիան ֆլեշմոբ  
Անգլերենի մայիսյան ֆլեշմոբ  Մայիսյան ֆլեշմոբ  

4-րդ ուսումնական շրջան/ամառային ուսումնական ճամբար 

Սովորողը՝ 

Ցուցաբերել եմ մասնակցություն 

Չեմ ցուցաբերել մասնակցություն 

Տարվա ընթացքում սովորողի ակտիվ մասնակցությունը/պարտադիր չէ 

1․Մասնակցություն կլոր սեղաններին/սովորողի կամ դասավանդողի բլոգի հղումը 

Չեմ մասնաքցել 

2․Մասնակցություն բաց դասերին/սովորողի կամ դասավանդողի բլոգի հղումը 

Չեմ մասնաքցել 

3․My Info Planet/Իմ տեղեկատվական մոլորակը մեդիահանրագիտարանի համար թարգմանական նյութերի աշխատանքներին։/ Թարգմանած նյութի(երի) հղումը(ները)