Բարև ձեզ, ես Կատրինա Լալայան եմ. Ես իմ բլոգի վերաբերյալ կներկայացնեմ հաշվետվություն. Բլոգը սկսել եմ վարել 2021թ. մայիս ամսից։ Բլոգում արդեն տեղադրել եմ 93 հրապարակումներով. Կարող եմ տեղադրել տարբեր լեզու նյութեր, տեսանյութեր, ռադիոնյութեր, նկարներ. Կարողանում եմ ավելացնել նյութերի հղումները:

Ես ծանոթացել եմ տարբեր գործիքների` 1. Օրինակ « I » տառը շեղատառ է սարքում: 2. B > տառը հաստացնում է: 3. Իսկ պարբերություն տառը փոխվում է: :

Իմ բլոգի բաժինները

Շախմատ

Մայրենի     

Բանավոր մաթեմատիկա

Անգլերեն 

Ռուսերեն

Լողուսուցում     

Ստուգատես       

Ուսումնական ճամփորդություն

Մայրենի՝ կարող եմ հեքիաթը շարունակել, հորինել, պատմողի և հերոսների խոսքերը առաձացնել, շատ լավ կարդալ։Հորինելհանելուկներ, գիտեմ առած-ասացվածքներ։

Մաթեմատիկա՝ Եռանիշերը գումարել հանել, բազմապատկել, բաժանել, խնդիրներ հորինել, լուծել, կարողանում եմ հաշվել պարագիծը։

Ես և շրջակա աշխարհ՝ Գիտեմ անվտագության կանուները, ինչու են երկինքը կապույտ, ինչու են եղևին զարդարում, ծանոթացել եմ Արեգակնային և 9 մոլորակներին, ճամփորդություններից առաջ եմ կարողանում օկտվել meps.google.com ծրագգրից: 

Երգ՝ այս տարի սովորել ենք «Սոնա յար », «Տո՛ տղա, տղա »պարերգերը։ 

 Ես մասնաքցել եմ Շարոցթաթխիկին Սեբաստացիների տոնին Թթուդրիկին և Հալիսայի ծեսին։

Ուսումնական ճամփորդություն։ 

  • Այցելել ենք Կոմիտասի անվան տուն-թանգարան իստիտուտ։
  • Գնացել ենք Պլանետարիում։
  • Ճամփորդել ենք Արայի լեռ «Ծաղկևանք
  • Շրջայց ենք ունեցել Երևանի Բուսաբանական այգի։
  • Նաև այցելել ենք Կ․Ս․ Ստանիսլավսկու անվան դրամատիկական թատրոն։