Paint նկարչական  ծրագի

Paint ծրագրով ես կարողանում եմ ստեղծել նոր նկարներ, փոխել նկարների չափերը, կտրել նկարները, ընտրված գույներով լցնել նկարների տարածքները և այլն:

Word ծրագիր

Word ծրագրի միջոցով ես կարողանում եմ կատարել մուտքագրել, ստեղծել, խմբագրել տեքստերը: Ծրագրի մեջ կարողանում եմ նաև ներբեռնել նկարներ, օգտվել տաբեր գործիքներից:Կարողանում եմ տարբեր հղումներ դնել Word-ի մեջ։

Power point ծրագիր

Power point ծրագրով ես կարողանում եմ ստեղծել նոր սլայդներ, պատրաստել հաշվետվություններ, ստեղծել տեսանյութեր, խմբագրել և օգտվել ծրագրի գործիքներից:

Scratch ծրագիր

Scratch ծրագրով կարողանում եմ պատրաստել անիմացներ, խաղեր և տեսանյութեր:Նաև կարողանում եմ նկարել գտնել տարբեր կենդանիներ մարդիկ շորեր և տառերը:

 SondCloud Ծրագիր

SondCloud ծրագրով կարողանում եմ տեղադրել նոր նյութեր, նաև կարողանում  եմ ռադոն դնել նկարով և կարողանում եմ ամփոփել նկարները և ռադիոնյութը։