Ամենից լավ ծնողը

Էնտեղ մի մեծ տնակում,

Մի տղայի սենյակում,

Իր մայրը գեղեցիկ

Մի հեքիաթ է կարդում

Ամեն անգամ հոգատար իր մայրը

Խնամում է իր տղային,

Բայց տղան միշտ իր վատ էր պահում

Եվ միշտ հառաչելով վերադառնում

Էն մեծ սենյակը

Էն դատարկ սենյակը

Մի մեծ տանը

Դատարկ տանը

Մի անգամ էլ հեռացավ տղան իր մայրիկից և մի գրություն թողեց.
<<Մայրիկ էլ պետք չէ ինձ խնամել, ես արդեն մեծ եմ, թող գնամ կյանքը վայելելու>>

Ու գնաց տղան
Մենակության մեջ ընկավ
Ամեն տեղ պակաս էր իր մոր խոսքերը,
Իր մոր հոգատարությունը

Ու հառաչելով ետ վերադարձավ

Էն մեծ սենյակը

Էն դատարկ սենյակը

Մի մեծ տանը

Դատարկ տանը

Եկավ գրկեց ամուր ամուր
Իր հոգատար մորը
և ասաց նրան.
<<Մայրիկ,  ծնողից լավ բան չկա այս աշխարհում>>

Առաջադրանքների փաթեթ

1. Ինչպե՞ս ես կարծում ավելի լավ է մենակ լինել, թե՞ հոգատարությամբ շրջապատված։

Հոգաթարությամբ շրջապտվել։

2. Իսկ կարո՞ղ ես գրել քո մոր հոգատար խոսքերը։

— Մենք  մի օր քո համար այնպես բան կանեք, որ դու շատ կուրախանաս մեր կյանքը դու ես։

3.Քո կարծիքով ինչո՞ւ էր տղայի համար իր սենյակը դատարկ և լքված։

Որովհետև նա միշտ այտեղ է եղել նորը մի անգամ է տեսել և արդեն հոգնել էր այդ վայրից։

4. Բնութագրի’ր բանաստեղծության մորը և տղային:

Մյարիկը հոգատար էր գեղեցիկ էր և բարի էր։

Տղան սիրու էր նորը տեսնել առաջ գնալ, բայց նա մենակությանը չէր դիմանում։