Մի օր Անահիտին հարցրեց լուսինը.

-Անահիտ ով է ամենա լավը ես թե արև:

Անահիտը ասաց.

-Իհարկե արև, որովետև նա մեր աշխարհը լույսավորում է:

Լուսինը երբ որ լսեց տխուր հեռացավ:

Մի օր էլ ցորենը հարցրեց Անահիտին.

-Անահիտ, իսկ ով է քո ցանածներից ամենա լավը.

Անահիտը ասաց.

Իհարկ է խնձորի ծառը:

Խոտ շատ նեղվեց և տխուր փագվեց հողի մեջ:

Օրերից էլ մի օր սեղանը հարցրեց Անահիտին:

-Անահիտ ես եմ ամենա լավը թե աթոռը:

Անահիտը ասաց.

-Իհարկե աթոռը, որովետև հոգնաց ժամանակ նստում եմ աթոռին և հանգստանում:

Իսկ հիմա Անահիտի մոտ ամենիչ փոխվեց:

Հարցրեց արևը Անահիտին.

-Անահիտ ով է ամենա լավը ես թե լուսինը:

Անահիտը ասաց.

Իհարկե լուսին է ամենալավը:

Արևը տխրեց և հեռացավ:

մի օր էլ անահիտին հարցրեց խնձորի ծառը.

-Անահիտ ով է ամենա լավը քո աճացածներից:

Անահիտը պատասխանեց.

-Իհարկե խոտն է իմ աճացածներից ամենա լավը:

Երբ, որ խնձորի ծառը լսեց ալևս Անահիտին խնձոր չեր տալիս:

Հաջորդ օրը հարցրեց աթոռը Անահիտին:

-Անահիտ ով է ամենա լավը ես թե սեղանը:

Անահիտը ասաց.

-Իհարկե սեղանը, որովտև սեղանի վրա դնում եմ իմ իրերը:

Երբ լսեց աթոռը էլ Անահիտին չեր թողնում նստել նրա վրա:

Եվ Այդպես մենակ մնաց մեր չարաճճի Անահիտն: